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[cnet] 2020 Acura TLX PMC Edition이 NY 자동차 쇼를 앞두고 NSX 마무리 학교에 간다.
HansET
2019. 4. 12. 00:09
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3줄요약 (feat.TextRank, googletrans)
- 흥미롭게도, Acura는 TLX의 V6 드라이브 트레인의 성능을 수정하는 것을 거부했는데, PMC Edition은 많은 3.5kg 자동 흡입 장치와 9 배속 자동 엔진을 사용하기 때문에 일반적인 TLX 모델에는 장착되어 있습니다.
- 그것이있는 그대로, TLX는 조용히 미국에서 BMW 3 개의 시리즈와 오디 A4와 같은 더 높은 프로필 스포츠 세단을 팔고있다.
- 대량 생산 환경에서 제대로 작동하지 않을 수도있는 새로운 것들을 시도해보십시오. "사실, Roadshow와의 인터뷰에서, Norughton은 PMC의 유연성에 대한 추가 예제 인 Acura NSX GT3를 지적했습니다. 각 경주 용 자동차의 바디 구조는 식물.
TextRank Summarization
- Interestingly, Acura has declined to make performance modifications to the TLX's V6 drivetrain, meaning that the PMC Edition relies on the same 3.5-liter direct-injected unit and nine-speed automatic that many ordinary TLX models come equipped with.
- As it is, the TLX is quietly outselling higher-profile sport sedans like the BMW 3 Series and Audi A4 in the US.
- and also try new things that may not work well in a mass-production environment." Indeed, in an interview with Roadshow, Naughton pointed to the Acura NSX GT3 as a further example of PMC's flexibility -- each race car's body structure starts life at the plant.